Begin is gemaakt - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu Begin is gemaakt - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu

Begin is gemaakt

Door: F. Vissers

Blijf op de hoogte en volg Frank

02 Oktober 2016 | Spanje, Valencia

Eindelijk donderdag 29 September 2016 vertrokken. De afgelopen nacht nog de gehele nacht opgeruimd, ingepakt en schoongemaakt. Om 15:15 uur vertrok ik vanaf vliegveld Manises, Valencia. Na een rustige vlucht om 17:40 geland, alwaar Charles & Trees me al stonden op te wachten. Met hen van een heerlijk en gezellig diner in Oirschot genoten. Rond 23:00 uur in Rijen aangekomen. Nog wat bijpraten alvorens voldaan vermoeid te gaan slapen. Volgende ochtend, vrijdag 30 September, om 11:00 uur heeft Charles me naar Breda gebracht, waar ik de komende dagen bij Els mag verblijven. Bijna direct met Henk & Els naar de 'Waalse Kerk' geweest voor een mooi piano concert. Vervolgens hebben we heerlijk Mexicaanse geluncht. Daarna met Henk de fotoroute van 'You' grotendeels afgelopen in nog steeds een heerlijk najaarszonnetje. De avondmaaltijd hebben we bij Els genuttigd. Op tijd naar bed. Zaterdag 1 Oktober ben ik met Henk naar een bierproeverij in Antwerpen geweest. Was voor mij de 1e keer, dus wel apart en een aantal lekkere speciale biertjes op. 's Avonds weer heerlijk bij Els gegeten. Zondagochtend zet Els mij met de auto in Dorst af, waarna ik wandelend door het Surae-bos naar Charles & Trees ben gegaan. Het is nu 11:37 uur. Ik ga zometeen naar de voetbalwedstrijd van Tim, bij VV Rijen, kijken. Tot een volgend verslag.

  • 02 Oktober 2016 - 13:13

    Mieja:

    heeee.......die gaat goed! Was gewassen, alles onder controle. Wel prachtig weer hier!!!

  • 03 Oktober 2016 - 13:01

    Evert:

    Ha Frank,

    een hele goeie reis en vooral genieten..........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 280
Totaal aantal bezoekers 4615

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 31 December 2016

Centraal- en Zuid-Amerika

04 Oktober 2016 - 16 Oktober 2016

FrankczAmerika2

Landen bezocht: