Antigua - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu Antigua - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu

Antigua

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

16 Oktober 2016 | Spanje, Valencia

11-10.
Wat een geluk, er blijken maar 5 passagiers, ieder heeft zo 3 zitplaatsen voor zich. Om 14:10 arriveren we in Antigua. Daarvoor zijn we 1 1/2 uur door een zeer vieze, drukke hoofdstad, Quatemala City, gereden. Bij het uitstappen, zie ik een koppel een andere van instappen en vraag snel waar ze hebben overnacht en hoe 't was. Ze gaven me de naam El Imperial door, dichtbij en dus erop af. Bij binnenkomst ontspannen onderhandeld en uiteindelijk krijg ik voor 120 Q (15 Euro) 3 overnachtingen, in een eigen kamer, te gek zo'n meevaller. Ik settle me, loop naar de grotendeel overdekte markt en vraag hoe ik hier aan een SIMkaart kan komen. Ik kom bij een ' kraampje´ van een jonge jongen uit, die mijn GSM uitprobeerd en dat blijkt hier niet te werken. Uiteindelijk koop ik bij hem een nieuw toestel, alleen bellen, voor 16 Euro, incl. 2000 min. beltegoed. Hij configureert alles, zodat ik meteen kan bellen. Om het uit te proberen, bellen we elkaar. Het werkt. Vooraf had ik m'n was afgegeven en ben nu te laat om het nog op te halen. Morgen dan maar.
In het hostal, in de kamer verblijft een NL koppel. Zij hebben de Acatenango hike gedaan. Een 2 daagse berg´wandeling´, met 1 overnachting net onder de top, waar het rond de nul graden kan zijn. Maar 'ns kijken of ik die morgen, 12-10, kan boeken, via de info die ik v.h. NL koppel heb gekregen.

  • 16 Oktober 2016 - 09:49

    H.:

    Goed gedaan, kerel.

  • 16 Oktober 2016 - 10:36

    Ileana:

    Continue enjoying!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frank

Actief sinds 01 Sept. 2016
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4604

Voorgaande reizen:

29 September 2016 - 31 December 2016

Centraal- en Zuid-Amerika

04 Oktober 2016 - 16 Oktober 2016

FrankczAmerika2

Landen bezocht: