CenZAmerika - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu CenZAmerika - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Frank Vissers - WaarBenJij.nu

CenZAmerika

Blijf op de hoogte en volg Frank

02 September 2016 | Spanje, Valencia

Vertrek 29 Sept.2016 van Valencia naar Nederland. 4 Oktober vertrek ik vanaf Brussel naar Cancun, Mexico.
In principe is de planning om vanaf Cancun, Mexico, via Belize naar Guatemala te reizen. Indien ik vrijwilligerswerk bij http://www.quetzaltrekkers.com/xela/ kan doen, blijf ik daar een onbepaalde periode.
Daarna naar Cartagena de Indias (Colombia) om bij www.lavecina.nl vooral de minderbedeelde kinderen op hun basisschool te begeleiden. In eerste instantie tot het einde v.h. jaar, wat daar tevens einde schooljaar is.

• 03 September 2016 - 21:09

Charles:

Hoi Frank,

We hebben het stuk gelezen. We hebben het er de 29e nog wel over. Ik hoor graag waar en hoe laat je aankomt. Alvast een goede voorbereiding zonder stress toegewenst vanuit Rijen.